Del 15 - Borta är bra men Göteborg är bättre

2011-08-21 15:02:14





Veckan på Öland tog slut väldigt snabbt och då var det dags för en heldags bilresa mot Göteborg. V läste om poker medan jag sov. Mycket socialt. I Göteborg så bakade vi, såg på film, jag fyllde år, var ute och sprang runt sjön på 8km, shoppade och åt mycket god mat. På Liseberg var det ungefär 1h kö till Balder vilket gjorde mig ledsen eftersom jag ville åka den måååånga gånger, men tyvärr blev det bara en gång. Men istället så vann vi först 2kg Toblerone- till Victors glädje. Sen, ungefär 10minuter senare, så vann vi 2kg Ballerina. Inte helt fel avslut på kvällen.

Kommentarer
Postat av: jennypenny

ofta du vann inte dåligt! :O

2011-08-24 @ 17:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0