och så var jag tvungen att berätta årets historia

2011-10-23 22:14:08

[21:03:35] Mooa: haha men måste berätta om roligaste mannen! (SJÄLVKLART VAR HAN TURK... ELLER JA DU FATTAR)
[21:03:46] Mooa: jag var tvungen att ge förbi honom 3 gånger för att se om det var sant :O
[21:03:51] Mooa: hahahahahahahahahahahaha
[21:03:54] Mooa: för det första...
[21:04:46] Mooa: så gick han på löbandet. det lutade så han gick liksom bakåtlutad. och så gick det lite för fort så han var tvungen att hålla i sig där framme i handtagen. så tänk dig först, bakåtlutad med sträckta armar och håller i sig?!
[21:04:56] Mooa: SEN
[21:05:15] Vicke ;D: hahaha
[21:05:16] Mooa: hade en en kulmage, en liten flint på huvet. och lite skägg. och såg ut som en turk.
[21:05:18] Mooa: SEN TILL DET ROLIGA
[21:06:29] Mooa: han hade på sig något som först såg ut som en lång tröja, begie. och det såg ut som om han hade begiea (HUR STAVAS BEIGEA?!) shorta
[21:06:36] Mooa: *shorts
[21:06:53] Mooa: SEN
[21:07:34] Mooa: sen var han grymt svettig på ryggen (hade nog gått där på rullbandet ett tag) och då var det liksom så att tröjan skärde in mellan rumphalvorna! :O
[21:07:37] Mooa: TÄNK DIG DET
[21:07:52] Mooa: och då var jag tvungen att gå förbi för ja ba, WTF - ofta han inte märker något???
[21:08:16] Mooa: så går jag förbi.. .lite diskret (men stirrar som fan) och dricker sedan vatten... och kollar i spegeln för att se han bakom mig
[21:08:20] Mooa: OCH Då
[21:08:59] Vicke ;D: hahahaha
[21:09:54] Mooa: märker jag att han är tröjan instoppad i shortsen! så då var det liksom lugnt... hemskt om det var sådär jag skrev i förra stycket!
men det konstiga var att - shortsen var samma färg som tröjan. dock var halva shortsen samma färg som tröjan (beige) och halva var blåa (som jag skrev tidigare att jag sett)
[21:10:06] Mooa: så då tänkte jag att det var lugnt, och gick tillbaka och strechade
[21:10:07] Mooa: MEN SEN
[21:10:53] Mooa: när jag skulle gå därifrån så kollade jag igen. och då hade han skruvuat upp hastigheten så han fick gå väldigt fort - med sin bakåtlutade hållning och utträckta armar
[21:11:07] Mooa: MEN DÅ SER JAG DET! PRICKEN ÖVER I:ET!
[21:12:43] Mooa: DET ÄR EN BYXDRESS HAN HAR PÅ SIG :O det finns liksom inget utrymme att han skulle kunna ha stoppat in tröjan i byxorna, du vet kanten kan inte vara så perfekt och det är inte en så tunn resår kant på et tpar shorts!
GUBBEN SOM VAR HALVS FLINTSKALLIG, TURK OCH MED EN LITEN KNUBBIG MAGE OCH VÄRLDENS SKÖNASTE HÅLLNING (när han är på promenad på löpbandet) HAR PÅ SIG EN BYXDRESS!

Vinnaren till ”årets historia” är den mystiske gångaren på IKSU.

Jag var tvungen att gå förbi honom 3 gånger för att se om det var sant, denna upptäckt!

För det första, så gick han på löpbandet och det lutade så han gick väldigt bakåtlutad. Men så gick det lite för fort så han var tvungen att hålla i sig där framme i handtagen. Så tänk er först honom, bakåtlutad med utsträckta armar för att hålla i sig när han går?

Sen på köpet, hade han en liten kulmage, en liten fin flint på huvet och lite skägg.

Nu till det första roliga, han hade på sig något som först såg ut som en lång tröja som var beige och det såg ut som om han hade beigea shorts med en blå kant nedtill.

Han väldigt svettig på ryggen och då såg det ut som om tröjan skar in mellan hans rumphalvor!

TÄNK ER DET!

Så då var jag självklart tvungen att gå förbi för jag tänkte, WTF - ofta han inte märker något och liksom ”rättar till det”???

Så jag går förbi... lite diskret (men stirrar säkert som ett fån) och går för att dricka vatten... jag kollar i spegeln för att se honom…

Det är då som jag ser att han har ju tröjan instoppad i shortsen! Jag flinar lite åt mig själv och liksom, om shortsen skär in – det är vi vana vid på IKSU. Så jag går flinande där ifrån. Och så var det ju även lugnt... väldigt hemskt om det var sådär jag skrev tidigare!

Medan jag sätter mig och stretchar på ett avstånd så kollar jag fortfarande på gubben och funderar fortfarande över varför - shortsen var samma färg som tröjan? Beige är ju inte direkt den vanligaste färgen på gymmet… Dock var halva shortsen beigea (som tröjan) och halva blåa.

MEN SEN, när jag skulle gå därifrån så kollade jag igen och då hade han skruvat upp hastigheten så han fick gå väldigt fort - med sin bakåtlutade hållning och uträckta armar, då var han tvungen att röra lite mer på hela kroppen. OCH DET ÄR DÅ JAG SET DET!

DET ÄR EN BYXDRESS HAN HAR PÅ SIG!!!

Det finns liksom inget tecken på att hans tröja är instoppad i byxorna, ni vet - kanten mellan ett par shorts och en tröja som är instoppad kan inte vara så perfekt som den var på honom och det är inte en så tunn resårkant på ett par shorts! Det måste ha varit en byxdress!

Självklart kan jag ha sett fel, men det skulle verkligen vara så klockrent om det verkligen var så att jag såg rätt!

Gubben hade på sig en byxdress mina damer och herrar!


Kommentarer
Postat av: ännika

hahaha moa..

2011-10-23 @ 23:36:20
Postat av: Pegah Zarassi

Hahaha du är ju för söt alltså!



SV: JAG VET! Dör verkligen när jag går igenom barcabilderna. Fan vad bra det var!

2011-10-24 @ 18:13:47
URL: http://pegahzuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0